سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فدک

کلیه اخبار کانالهای تلگرامی را یکجا در ایران ۱۴۰۴ ببینید Telegram.me/ch1404 @ch1404 www.ch1404.ir www.rabetpress.ir

وحدت ملی، شرط اصلی تحقق سند چشم انداز

وحدت ملی، شرط اصلی تحقق سند چشم انداز

رابط به نقل از شهدای چشم انداز: یکی از مواردی که برای رسیدن به قله های افتخار در جهان از گفته های بزرگان نیز قابل برداشت است وحدت و همبستگی در بین اقشار مختلف یک جامعه است که این روزها کمتر از آن اثری می بینیم.

همان گونه که در سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با چگونگی رسیدن به چشم انداز بیست ساله به نکته ی “وجود عزم ملی” اشاره گردیده و هزاران مورد قابل به ذکر دیگر از دیگر بزرگان نیز بر این واقعیت صحه می گذارد.

با کمی مطالعه در می یابیم در همین چند ماهه اخیر نیز مقام معظم رهبری در پرده و آشکارا تمامی اقشار جامعه را به حفظ اتحاد و همبستگی و دوری از بحث و جدل و دوش در دوش یکدیگر بودن و شرکت در برنامه های جمعی و… دعوت کرده اند که بطور مثال می توان دعوت رسانه ها به آرامش و دوستی و عدم تندروی در امور و عدم برخوردهای دوگانه و نفاق انگیز، یا دعوت از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات ها و تعیین سرنوشت خودشان و یا ایستادن پشت نظام در موضع گیری ها و… اشاره کرد.

متاسفانه حرکت های منفعت طلبانه برخی گروه ها برای خود در زمان حاضر در حال بیداد است و این موضوع به آن معناست که مملکت از اتحاد و وحدت دور و دورتر شود.

بطور مثال برخی رسانه های قدرتمند داخلی بجای پرداختن به مسائل اساسی و کلان جامعه و حرکت در راه ایجاد هرچه بیشتر عزم ملی برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر و بهتر، به دامن زدن به مسائل جزئی و حاشیه پرداخته اند که همین حرکات باعث ایجاد تفرقه و دو دستگی و چند دستگی شدن کشور و دوری از ایجاد عزم ملی خواهد شد.

ناگفته نماند که بسیاری از راه های رسیدن به عزم ملی را پشت سر نهاده ایم و کشور در حال سرعت گرفتن به سوی چشم اندازیست که مطمئنا در سال 1404 به آن خواهد رسید. اما باید به این نکته توجه داشت که دشمن باهوش، منتظر یک لحظه غفلت است تا ضربه های اساسی خود را به ریشه های انقلاب بزند و حرکات عظیم ملی را متوقف کرده یا با تاخیر مواجه سازد تا بتواند حرف زور خود را به کرسی بنشاند.

لذا به همین دلیل پیشنهاد می شود کلیه اقشار جامعه با پند گرفتن و استفاده دقیق تر از سخنان مقام معظم رهبری و سعی در ورود جدی تر و پایدار به عرصه ایجاد هرچه بیشتر عزم ملی و دوری از هرگونه نفاق و حاشیه پردازی به حرکت پرشتاب کشور به سوی قله های رشد و تعالی سرعت بیشتری بخشند تا در سال 1404 شاهد تحقق سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران باشیم.

خبرنگار 110 – امیر شریفی مهر