سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فدک

کلیه اخبار کانالهای تلگرامی را یکجا در ایران ۱۴۰۴ ببینید Telegram.me/ch1404 @ch1404 www.ch1404.ir www.rabetpress.ir

اطلاعیه 13 خرداد 94 پایگاه خبری رابط نیوز

    نظر

بسمه تعالی

با صلوات بر روح و روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و عرض تسلیت بمناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی

به اطلاع می رساند:

با توجه به شروع مجدد فعالیت های پایگاه خبری رابط نیوز، مجموعه فرهنگی فدک و سامانه ارتباطی شهدای چشم انداز "ستاد مردمی تحقق سند چشم انداز  بیست ساله جمهوری اسلامی ایران" از ابتدای سال جاری و انتشار اخبار مبنی بر بروزرسانی سایت جدید مجموعه، بدینوسیله راه اندازی سایت جدید را به اطلاع مخاطبان عزیز و همکاران رسانه ای می رساند.

آدرس وبگاه خبری رابط نیوز به دستور معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر راه اندازی با دامنه ملی از www.rabetnews.com به www.rabetpress.ir تغییر نموده و سایت قبلی به صورت آزاد در فضای مجازی می باشد و از این تاریخ به هیچ عنوان ارتباطی با مجموعه های رابط، فدک و چشم انداز ندارد.

تاکید می گردد از این تاریخ ببعد کلیه اطلاعیه ها، فراخوانها و اخبار مجموعه و معرفی مسؤولین و همکاران فقط و فقط از طریق سامانه خبری www.rabetpress.ir به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید و تمامی بیانیه ها و اطلاعیه های قبلی با انتشار این مطلب فاقد هرگونه ارزش خواهند بود.

ضمنا از کلیه افراد حقیقی و یا حقوقی و رسانه ای که تمایل به دریافت نمایندگی و همکاری با مجموعه را دارا می باشند دعوت بعمل می آید تا مراتب و چگونگی همکاری خود را با مجموعه در میان بگذارند.

مدیر مسؤول و سردبیر پایگاه خبری رابط نیوز

امیر شریفی مهر

سیزدهم خرداد 1394

 

پست الکترونیک مجموعه:

rabetpress@gmail.com

تماس:

09192050152