سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فدک

کلیه اخبار کانالهای تلگرامی را یکجا در ایران ۱۴۰۴ ببینید Telegram.me/ch1404 @ch1404 www.ch1404.ir www.rabetpress.ir

خبرگزاری فدک

    نظر

با سلام

قابل توجه متقاضیان ثبت نام بعنوان خبرنگار افتخاری در خبرگزاری فدک:

1. فعالیت اولیه خبرنگاران افتخاری از تاریخی که معین می گردد یک ماه بصورت آزمایشی و در فضای مجازی بوده و خبرنگار اخبار تولیدی خود را به آدرس الکترونیکی خبرگزاری ارسال می نماید؛ خبر ارسال شده پس از ویرایش و تایید، با نام و کد خبرنگاری داده شده به فرد در سایت خبرگزاری بروز رسانی می گردد.

در این مدت پست های آموزش خبرنگاری و روزنامه نگاری با توجه به میزان پیشرفت خبرنگار برای وی ارسال می گردد. ضمنا اصل اخبار ارسالی خبرنگار و خبرهای ویرایش شده به پست الکترونیک شخص ارسال می گردد تا بتواند مشکلات و نقایص خبری خود را مشاهده و اصلاح نموده و از این طریق آموزش عملی خبرنویسی را بگذراند.

2. پس از پایان مدت یکماهه آزمایشی خبرنگار به جهت انجام دو مصاحبه حضوری به دفتر خبرگزاری دعوت می گردد و بعد از مراحل گزینش کارت خبرنگاری افتخاری و گواهینامه دوره آموزشی سطح 1 و 2 خبرنگاری و روزنامه نگاری دریافت می نماید و در محدوده های معین خبری به فعالیت مشغول می شود.

3. خبرنگار مدت زمان سه ماه بصورت افتخاری و بدون دریافت حق الزحمه در امور خبری مربوطه مشغول به فعالیت می شود و پس از گذشت زمان مقرر و تایید خبرگزاری بعنوان خبرنگار رسمی حق التحریر ادامه فعالیت داده و کارت خبرنگاری رسمی از خبرگزاری دریافت می نماید.

نکته:

با توجه به این که دبیران سرویس های مختلف و همچنین مسوولین حوزه های خبری خبرگزاری همگی مراحل فوق را طی نموده و به این مرحله رسیده اند، خبرنگاران جدیدالورود هم می توانند با کمی تلاش بیشتر خود را به مدارج بالاتر برسانند.

ضمنا خبرنگارانی که صلاحیت و توانایی آنان برای خبرگزاری محرز گردد به جهت انتقال و همکاری به خبرگزاری های رسمی و درجه اول کشور معرفی می گردند.

به جهت دریافت فلوچارت کاری و اطلاع از سرویس ها و حوزه های مختلف خبری خبرگزاری با روابط عمومی ارتباط برقرار نمایید.

با تشکر

روابط عمومی"پایگاه خبری تحلیلی فدک نیوز"

خبرگزاری فدک

ارسال رزومه: simorgh_gbs@yahoo.com

www.mahinnews.net

www.fadakpress.blogfa.com

خبرگزاری فدک را در قسمت جستجوی سایت ساماندهی سایت های ایرانی با آدرس samandehi.ir جستجو کنید و از ثبت آن مطمئن شوید.