سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فدک

کلیه اخبار کانالهای تلگرامی را یکجا در ایران ۱۴۰۴ ببینید Telegram.me/ch1404 @ch1404 www.ch1404.ir www.rabetpress.ir

عده ای مفهوم وحدت را درک نکرده اند

عده ای مفهوم وحدت را درک نکرده اند!

رابط: مدیر مسؤول پایگاه خبری رابط نیوز در ارتباط با انتشار کاریکاتور موهن در یکی از روزنامه ها، این حرکت را محکوم کرد.

به گزارش رسانه خبری و ارتباطی مردم و مسؤولین “رابط”، امیر شریفی مهر ضمن تقبیح اعمالی که نشان دهنده ی توهین به افراد یا مسؤولین کشوری باشد،عنوان کرد: این کاریکاتور که یا به صورت سهوی و یا عمدی از طریق یکی از روزنامه ها به انتشار رسیده، دقیقا بر خلاف توصیه ها و دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ آرامش و وحدت در کشور است و نباید تکرار شود.

وی گفت: نیاز کشور در برهه فعلی توجه تمام و کمال به سخنان و توصیه های امام خامنه ای و تبعیت بی چون و چرا از دستورات ایشان است که می تواند به عنوان چراغ راهی برای رشد کشور اسلامی باشد.

سردبیر پایگاه خبری رابط اشاره کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی تمامی اقشار و علی الخصوص رسانه ها و مطبوعات در موضع گیری های نظام و برخی اختلافات داخلی از مواردی است که کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به آن نیازمند است و حرکت خواسته یا ناخواسته در مقابل ایجاد هرچه بیشتر این وحدت، حرکت بر ضد نظام اسلامی محسوب می گردد.

دبیر شورای مرکزی سامانه ارتباطی شهدای چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در پایان از رسانه ها و فعالان مطبوعاتی درخواست کرد ضمن حفظ آرامش و حریم ها، فضای رسانه ای کشور را برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه آماده کرده و با حفظ وحدت، اجازه ورود و شرارت به رسانه ها و عوامل ضد انقلاب را ندهند.

خبرنگار – سید حسن مصطفوی

 


کد خبر: 4441
تاریخ خبر : آذر 03, 1391