سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فدک

کلیه اخبار کانالهای تلگرامی را یکجا در ایران ۱۴۰۴ ببینید Telegram.me/ch1404 @ch1404 www.ch1404.ir www.rabetpress.ir

طرح خودکفایی مساجد کشور کلید خورد

    نظر

رابط: با راه اندازی و شروع بکار رسمی پایگاه اینترنتی اصفهان مسجد، اولین پایگاه خودکفایی مساجد کشور افتتاح و طرح خودکفایی مساجد کشور در راستای تولید ملی کلید خورد.

به گزارش رسانه خبری و ارتباطی مردم و مسؤولین”رابط نیوز”، مجری این طرح با اشاره به اینکه همه اطلاعات مساجد استان اصفهان از جمله موقعیت و آدرس کامل، مشخصات امام جماعت و هیات امناء و خادمین ، مختصات فیزیکی و عمرانی، نقشه گوگل ارس ، فعالیت های فرهنگی ورزشی و هنری مساجد در این پایگاه ذخیره شده است گفت: آخرین اخبار و اطلاعات مساجد کشور در حوزه های مختلف از جمله اخبار کانون های فرهنگی، بسیج مساجدو هیات مذهبی با عنوان روی خط خبر برای کاربران قابل دسترسی است.

سید کاظم خلیفه سلطانی با اشاره  به فعالیت 30 هزار نفر ساعتی کارشناسان و پژوهشگران در مدت دو سال برای راه اندازی این سامانه افزود: هدف ما تحقق سند چشم انداز برای خود کفایی مساجد است و در این مسیر همه امکانات و خدمات از جمله تکمیل ساخت و ساز و عمران مسجد، مشاوره وراهنمایی در برگزاری مراسم های مذهبی و ملی، تهیه و تجهیز و همچنین فعالیت های اقتصادی موقوفه های مسجد برای در آمد زایی و تامین مخارج مسجد به صورت رایگان در اختیار مسئولان مساجد قرار می گیرد.

وی افزود: پایگاه استجابت دعا ، آموزش قرآن و احکام اسلامی ، اولین مرکز مشاوره مساجد الکترونیک ، مساجد نمونه، شهدای مسجد، مقالات تخصصی مسجد، احکام تخصصی مسجد، مساجد تاریخی و معماری آن ها، اطلاعات مسجد الکترونیک ، شارژ معنوی و جلوه های پایداری از دیگر قسمت های این رسانه دیجیتالی است.

سخنرانی های مهم مقام معظم رهبری در رابطه با سند چشم انداز و قدر و منزلت مساجد و خود کفایی مساجد در این پایگاه اینترنتی به صورت صوت و تصویر و عکس قابل دریافت می باشد.

علاقه مندان برای مشاهد و استفاده از این امکانات می توانند به نشانی اینترنتی www.isfahanmasjed.com  مراجعه کنند.

خبرنگار 110 – امیر شریفی مهر